Fashion Brand Management

Master u oblasti brend menadžmenta u modi

Trajanje i organizacija:

  • Trajanje programa: 1 školska godina
  • Način pohađanja: obavezno pohađanje
  • Jezik na kojem se izvodi nastava: engleski

Predstavništvo

Milano

Ciljevi

Master u oblasti brend menadžmenta u modi obrazuje buduće stručnjake čiji je zadatak planiranje strategija za razvoj i pozicioniranje brenda u sektorima mode i luksuznih proizvoda. Cilj kursa je obrazovanje stručnih i kompetentnih profesionalaca, koji će biti u stanju da usklade kreativnost i ciljeve biznisa, da tumače dinamiku tržišta i vrednuju modne i luksuzne robne marke.

Za detaljnije informacije, popunite formular.

Obrazovni profili

Marketing Manager, Brand Manager, Licensing Manager, Sales Manager, Retail Manager, Fashion Buyer, Product Developer, Commercial Director, Merchandising Manager, Distribution Manager, Account Manager, Strategic Planner.

Uslovi za upis

  • Adekvatan nivo poznavanja engleskog jezika
  • Trogodišnja univerzitetska diploma (za studente koji univerzitetsku diplomu nisu stekli u Italiji, neophodno je da su uspešno završili obrazovni ciklus od najmanje 15 godina).

Program

  • Made in Italy & luxury goods system
  • Međunarodna modna tržišta
  • Marketing luksuznih proizvoda & licensing
  • Trendovi i njihovo tumačenje
  • Antropologija i sociologija mode
  • Komunikacija u modi & web fashion
  • Modni proizvod
  • Menadžment maloprodaje
  • Iskustveni marketing & branding
  • Tehnike prodaje
  • Tehnike kupovine
  • Radionice
  • Work week

Stažiranje

Odsek za stažiranje pri Accademia del Lusso veoma aktivno radi na uspostavljanju poslovne saradanje sa važnim firmama u sektoru kako bi pružili studentima mogućnost stažiranja.

Želite li dodatne informacije?

Popunite formular kako biste dobili detaljnije informacije i mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem roku.

Informišite se odmah!
Podaci su zaštićeni Zakonom o zaštiti podataka (Sl.list, br.24/1998 SRJ, Sl. List br.6/2003 SCG, član 24, Ustavna povelja), PRISTAJEM na korišćenje svojih ličnih podataka.